ZGKiM - referent
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

Na stanowisko: Referent
w: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana
Pani
Izabela Gazda,  zam.  Orzesze
 
Uzasadnienie:
Kandydat spełnił wymogi formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze. W rozmowie kwalifikacyjnej uzyskał wymaganą ilość punktów.


Orzesze, dn. 06.06.2024 r.
 
Przewodniczący Komisji rekrutacyjnej
Katarzyna Kolasińska

 Informacja po pierwszym etapie naboru

na stanowisko urzędnicze referenta w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Orzeszu


Termin składania ofert upłynął w dniu 27.05.2024r.

W dniu 29.05.2024r. Komisja rekrutacyjna stwierdziła, że wpłynęła 1 oferta, która spełniła wymogi formalne.

Komisja rekrutacyjne postanowiła, że nabór zostanie przeprowadzony w oparciu o rozmowę kwalifikacyjną w dniu 06.06.2024r. o godz. 10:00 w biurze Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Orzeszu przy ul. Wieniawskiego 4.

Orzesze dn. 29.05.2024r.

Przewodniczący Komisji Rekrutacyjnej
Katarzyna Kolasińska


 W związku z wystąpieniem pomyłki pisarskiej w ogłoszeniu o naborze na stanowisko referenta z dnia 15.05.2024 r. informuję, że termin składania dokumentów na w/w stanowisko urzędnicze uległ zmianie i zamiast 24.05.2024 r. winien być 27.05.2024 r.".


 Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Orzeszu ul. Wieniawskiego 4
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze - referenta

Wymagania niezbędne:
1. wykształcenie wyższe,
2. praktyka w jednostce samorządowej,
3. co najmniej 6 letni staż pracy na stanowisku księgowym oraz kadrowo-płacowym,
4. posiadanie obywatelstwa polskiego,
5. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
6. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7. nieposzlakowana opinia,
8. stan zdrowia pozwalający na prace na w/w stanowisku,
9. bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz programu MS Office, Płatnik, Fakt, SEKAP.

Wymagania dodatkowe:
1. umiejętność organizacji i planowania pracy,
2. sumienność,
3. obowiązkowość,
4. umiejętność interpretacji i stosowania aktów prawnych,
5. umiejętność redagowania pism urzędowych,
6. umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji,
7. umiejętność pracy pod presją czasu,
8. umiejętność sporządzania dokumentacji kadrowej,
9. komunikatywność,
10. umiejętność pracy w zespole.

Znajomość przepisów:
1. ustawa o rachunkowości,
2. ustawa o finansach publicznych,
3. ustawa o podatku od towarów i usług,
4. ustawa o pracownikach samorządowych,
5. kodeks cywilny,
6. kodeks postępowania administracyjnego oraz przepisów wykonawczych do w/w ustaw,
7. kodeks pracy,
8. ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych,
9. znajomość przepisów kadrowo płacowych,
10. ustawa o podatku dochodowym od osób prawnych,
11. ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych.


Główne obowiązki:
1. Weryfikacja, kompletowanie i dekretowanie dokumentów przyjmowanych do ewidencji księgowej m.in.:
- przygotowywanie faktur do kontroli merytorycznej, legalności i celowości (zgodnie z obowiązującą instrukcją obiegu i kontroli dokumentów),
- wprowadzanie faktur do rejestru zakupu.
2. Pomoc przy dokonywaniu rocznych rozliczeń dotacji przedmiotowych oraz dotacji celowych na inwestycje otrzymanych z budżetu gminy wg klasyfikacji budżetowej na podstawie faktycznie poniesionych wydatków danego roku obrotowego.
3. Zastępstwo w prowadzeniu ewidencji podatku VAT polegające na:
- prowadzeniu rejestrów zakupu towarów i usług objętych ustawą o podatku VAT,
- terminowym sporządzaniu deklaracji cząstkowej VAT-7 oraz rozliczaniu podatku VAT z Urzędem Miejskim zgodnie z przyjętymi zasadami dot. centralizacji rozliczeń w zakresie podatku od towarów i usług,
- kontroli zgodności rejestrów zakupu i sprzedaży oraz deklaracji VAT-7 z kontami księgowymi służącymi do ewidencji podatku VAT należnego oraz naliczonego.
4. Zastępstwo w zakresie naliczania wynagrodzeń dla pracowników i zleceniobiorców ZGKiM wraz z rozliczeniem z ZUS i US.
5. Zastępstwo w zakresie obsługi kasy podczas nieobecności kasjera polegające na:
- przyjmowaniu i ewidencjonowaniu w programie komputerowym wpłat do kasy za czynsze i media, za kanalizację, usługi cmentarne oraz opłat związanych z funkcjonowaniem targowiska miejskiego,
- sporządzaniu raportów kasowych,
- wypłacie delegacji, wynagrodzenia zleceniobiorcom lub innych wypłat gotówkowych,
- odprowadzaniu gotówki do banku obsługującego ZGKiM,
- prowadzeniu ewidencji druków ścisłego zarachowania (czeki gotówkowe, karty drogowe),
- rozliczaniu pobieranych zaliczek przez pracowników ZGKiM,
- rozliczaniu inkasenta z pobranych opłat targowych.
6. Zastępstwo w zakresie obsługi sekretariatu zgodnie z zasadami i trybem wykonywania czynności kancelaryjnych:
- obsługa platformy elektronicznej SEKAP (korespondencja przychodząca i wychodząca),
- obsługa elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP.
7. Wykonywanie innych czynności niewskazanych w zakresie czynności mieszczących się w rodzaju pracy wynikającym z umowy o pracę.

Warunki pracy na danym stanowisku:
1. miejsce pracy: siedziba Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Orzeszu przy ul. Wieniawskiego 4,
2. stanowisko związane z pracą przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
3. obsługa urządzeń biurowych,
4. praca na jedną zmianę w pełnym wymiarze czasu pracy,
5. praca na podstawie umowy o pracę – termin rozpoczęcia pracy nie później niż 01 lipca 2024r.
6. konieczność odbycia służby przygotowawczej zgodnie z art. 16 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022r. poz. 530).

Wymagane dokumenty:
1. życiorys – CV,
2. kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie,
3. oryginał kwestionariusza osobowego,
4. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i inne oświadczenia,
5. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
6. kserokopie świadectw lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
7. osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia o którym mówi art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022r. poz. 530) są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGKiM Orzesze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w  m-cu poprzedzającym datę publikacji przekroczył 6%.
W przypadku gdy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, o których mowa powyżej, w m-cu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie pięciu najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe. Kandydat, który zamierza skorzystać z powyższego uprawnienia zobowiązany jest do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane, a w przypadku podpisu elektronicznego przedstawić ważny certyfikat.

Dokumenty w zamkniętych kopertach z dopiskiem:  
„Nabór na stanowisko referenta w ZGKiM Orzesze”
prosimy przesyłać na adres:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, 43-180 Orzesze ul. Wieniawskiego 4 lub dostarczyć do biura ZGKiM, mieszczącego się w budynku przy ul. Wieniawskiego 4, lub przesłać elektronicznie z użyciem elektronicznej skrzynki podawczej e–PUAP (/zgkimorzesze/SkrytkaESP)
w terminie 10 dni kalendarzowych od opublikowania tego ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej t. j. do dnia 24.05.2024r.
Datą wiążącą do przyjęcia oferty jest data wpływu do ZGKiM Orzesze.
Oferty, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 322213412
Pod wskazanym adresem otrzymają Państwo pakiet informacyjny zawierający opis stanowiska pracy i wymagań kwalifikacyjnych na stanowisko urzędnicze lub kierownicze stanowisko urzędnicze. Stosowny dokument jest aktywny na stronach Biuletynu Informacji Publicznej.

Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do dalszego etapu konkursu zostaną poinformowani o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej lub/i testu kwalifikacyjnego.

Kwestionariusz personalny kandydata

Oświadczenie

Opis stanowiska pracy i wymagań kwalifikacyjnych

 

Opublikowane przez: Krzysztof Krawczyk | Autor: Krzysztof Krawczyk | Data wprowadzenia: 2024-05-15 16:35:31 | Data modyfikacji: 2024-06-06 17:47:47.
Data wprowadzenia: 2024-05-15 16:35:31
Data modyfikacji: 2024-06-06 17:47:47
Autor: Krzysztof Krawczyk
Opublikowane przez: Krzysztof Krawczyk
« powrót