INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
Na stanowisko: inspektor ds. technicznych w: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani Ewelina Kalabis – Bik, zam. Ornontowice
Uzasadnienie: Kandydat spełnił wymogi formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze. W teście i rozmowie kwalifikacyjnej uzyskał wymaganą ilość punktów.
Orzesze, dn. 06.05.2024 r.
Informacja po pierwszym etapie naboru na stanowisko urzędnicze inspektora ds. technicznych w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Orzeszu
Termin składania ofert upłynął w dniu 23.04.2024r.
W dniu 25.04.2024r. Komisja rekrutacyjna stwierdziła, że wpłynęły 3 oferty, z których 1 spełniła wymogi formalne.
Komisja rekrutacyjne postanowiła, że nabór zostanie przeprowadzony w oparciu o test pisemny oraz o rozmowę kwalifikacyjną w dniu 06.05.2024r. o godz. 10:00 w biurze Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Orzeszu przy ul. Wieniawskiego 4.
Orzesze dn. 26.04.2024r.
Przewodniczący Komisji Rekrutacyjnej Krzysztof Krawczyk
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Orzeszu ul. Wieniawskiego 4 ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze - inspektora ds. technicznych
Do obowiązków pracownika na tym stanowisku należeć będzie m.in.:
- Prowadzenie ewidencji budynków i lokali mieszkalnych i użytkowych.
- Przygotowywanie umów najmu na lokale mieszkalne i lokale użytkowe.
- Zapewnienie bezpieczeństwa i właściwej eksploatacji budynków, mieszkań i lokali użytkowych.
- Organizacja przeglądów technicznych obiektów budowlanych.
- Przygotowywanie projektów rocznych planów remontów.
- Przygotowywanie, realizacja, rozliczanie i nadzór nad wykonaniem robót budowlanych.
- Przygotowywanie wycen robót budowlanych, sporządzanie i weryfikacja kosztorysów.
- Prowadzenie ksiąg obiektów budowlanych oraz dokumentacji technicznej wymaganej przez przepisy prawa budowlanego.
- Sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych przy zasiedlaniu i opróżnianiu lokali mieszkalnych i użytkowych.
- Przygotowywanie danych potrzebnych do organizowania przetargów zgodnie z prawem zamówień publicznych oraz umów na wykonanie robót budowlanych.
- Współdziałanie z odpowiednimi komórkami i jednostkami Urzędu Miasta w zakresie ustalonym przez przełożonych.
Wymagania niezbędne:
Wyksztalcenie: Minimum: średnie techniczne – budowlane, Mile widziane wyższe techniczne – budowlane,
Wymogi formalne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego, - prawo jazdy kat. B - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.
Znajomość przepisów:
• ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego • Prawo budowlane wraz z rozporządzeniami wykonawczymi • ustawa prawo zamówień publicznych • ustawa o gospodarce nieruchomościami • ustawa o samorządzie gminnym • kodeks cywilny • kodeks postępowania administracyjnego
Wymagania dodatkowe:
1) obsługa komputera i urządzeń biurowych 2) samodzielność 3) umiejętność pracy w zespole 4) komunikatywność 5) umiejętność redagowania pism 6) odpowiedzialność, dokładność 7) umiejętność pracy w programach Word, Excel, SEKAP 8) umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa
Staż pracy:
Staż pracy min. 3 lata w przypadku wykształcenia wyższego Staż pracy min. 5 lat w przypadku wykształcenia średniego
Mile widziane:
-uprawnienia budowlane do kierowania i/lub projektowania, -umiejętność kosztorysowania robót budowlanych.
Wymagane dokumenty:
1) życiorys – CV, 2) kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie, 3) oryginał kwestionariusza osobowego, 4) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i inne oświadczenia, 5) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, 6) osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia o którym mówi art. 13 a ust. 2 Ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. 7) kserokopie świadectw lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy
Kopia złożonego dokumentu powinna być własnoręcznie podpisana pod potwierdzeniem „za zgodność z oryginałem”.
Warunki pracy na danym stanowisku:
1) pełny wymiar czasu pracy, 2) praca na podstawie umowy o pracę – termin rozpoczęcia pracy nie później niż 1 lipiec 2024 r., 3) praca w budynku ZGKiM w Orzeszu przy ul. Wieniawskiego 4, na parterze budynku, oraz w terenie na obszarze Miasta Orzesze 4) praca z monitorem ekranowym, 5) obsługa urządzeń biurowych, 6) stały dopływ informacji i gotowość do udzielenia odpowiedzi w związku z obsługą klienta zewnętrznego (kontakt bezpośredni i telefoniczny). 7) praca na wysokości
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGKiM Orzesze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w m-cu poprzedzającym datę publikacji nie przekroczył 6%. W przypadku gdy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, o których mowa powyżej, w m-cu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie pięciu najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe. Kandydat, który zamierza skorzystać z powyższego uprawnienia zobowiązany jest do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane, a w przypadku podpisu elektronicznego przedstawić ważny certyfikat.
Dokumenty w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze - inspektora ds. technicznych” prosimy przesyłać na adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, 43-180 Orzesze ul. Wieniawskiego 4 lub dostarczyć do biura ZGKiM, mieszczącego się w budynku przy ul. Wieniawskiego 4, lub przesłać elektronicznie z użyciem elektronicznej skrzynki podawczej e–PUAP (/zgkimorzesze/SkrytkaESP) w terminie 10 dni kalendarzowych od opublikowania tego ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej t. j. do dnia 23.04.2024r. Datą wiążącą do przyjęcia oferty jest data wpływu do ZGKiM Orzesze. Oferty, które wpłyną do Urzędu po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 32 22 13 412 Pod wskazanym adresem otrzymają Państwo pakiet informacyjny zawierający opis stanowiska pracy i wymagań kwalifikacyjnych na stanowisko urzędnicze lub kierownicze stanowisko urzędnicze. Stosowny dokument jest aktywny na stronach Biuletynu Informacji Publicznej.
Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do dalszego etapu konkursu zostaną poinformowani o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej lub/i testu kwalifikacyjnego.
Kwestionariusz personalny kandydata Oświadczenie Opis stanowiska pracy i wymagań kwalifikacyjnych |